Könyvfalók

Könyvfalók

CodeBerry vélemény

2018. április 10. - Szilvia Solymosi

Sziasztok!

Szeretném elmondani a tapasztalatomat, véleményemet a CodeBerry iskoláról, ami természetesen eddig csak pozitív. Sokáig kerestem olyan lehetőséget Pécs környékén, hogy könnyen iskola rendszeren kívül megtanulhassak programozni, de még sajnos úgy sem találtam megfelelőt, hogy vállaltam volna a hétvégi vagy hétköznap délutáni tanórákat. 1 hónapja megtaláltam a legjobbat: Codeberry Programozóiskola - programozás tanfolyam online

Nagy előnye, hogy saját magam dönthetem el, hogy mikor és mennyi időt szánok rá. Az első ingyenes lecke után már tudtam, hogy itt szeretnék tanulni. Rengeteg feladat van és nagyon szimpatikus, hogy megadnak egy vázat, amik ők készítettek, hogy lássam, van-e valami, amit nem jól csináltam, valamint be is lehet küldeni a megoldott feladatokat.  Azóta sokat fejlődtem és ha bármikor elakadok, mindig van valaki, aki segít.
Nagyon jó magyarázatok vannak és könnyű feladatok, persze csak az elején, de fokozatosan nehezítenek és teljesen érthető minden. 
Csak javasolni tudom Nektek a CodeBerry programozó iskolát! Akár kezdő, akár haladó szinten vagy.

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfalok.blog.hu/api/trackback/id/tr313824224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása